Friday 25 May 2012

Another one bites the dust/Endnu en komputer død

My beautiful desktop computer, which I built last summer, crashed! Either a power surge or overheating corrupted the harddisk and now the harddisk insists that its not formatted - GASP. After much online research and many attempts I have no choice but to take her to the pros to do some hard core data recovery. Of course I have no backup and yes I know ... always take backups.

Min smukke stationær komputer, som jeg byggede i sommers, brød sammen! Harddisken er ødelagt enten af overspænding eller overophedning og nu insisterer harddisken at den ikke er formateret æ GISP. Efter en del læsning på nettet og many forsøg har jeg ingen andre valgmuligheder end at tage dyret til en prof. Så kan man kom i gang med lidt hard core data recovery. Selvfølgelig har jeg ikke taget backup og jo jeg ved det....tager altid backup.

No comments:

Post a Comment