Saturday 24 March 2012

Dear X files, I saw the monster/ Kære X files, Jeg så uhyret

I feel a little bit like a witness to Nessie - I have seen the wee beastie but have no pictures as proof. And what did I see - Well on the way to tennis this morning, I saw the big water monitor lizard of Pelangi Beach. As our ever enthusiatic waiter at the club described (gestulating at the same time) " Big as a man's Thigh, if you are lucking enough to see it". Hmmm just what kind of a man should I be thinking of???

I saw the "big as a man's thigh" monster ponderously pull itself out of the water and crawl under a bangalow - on the veranda sat a lovely blonde clueless as to the monster below. Its all true - sounds like a B movie but its all true. It was about 1.5 from snout to tip of its tail and its sleek body was about 75cm in circumference, a little over 15 kgs in weigh. That is one big lizard, harmless but big.

Sigh - I am now a "nessie-type" witness. I want pictures - the truth is out there!

Jeg føler mig lidt som en vidner til Nessie - jeg har set det lille bæst men har ingen billeder som bevis. Hvad var det så som jeg så? Det jeg - på vejen til tennis tidlig på dagen- så var den store vand varan af Pelangi Beach. Vores meget ivrige tjener på klubben forklarede med stor armbevægelse om varanen, der var " så stor så en mands lår, hvis man var heldig nok til at se den". Hmmm hvilken type mand skulle jeg tænke på???

Jeg så den " stor som en mands lår" uhyre trække sig selv langsomt ud af vandet og kravle under en bangalow - på varandaen sad en skøn blondine intetanende om uhyret nedenunder. Det er sandt - det lyder som en B film men det er sandt. Varanen er ca. 1.5 m lang fra snuden til halespids og dens slanke og muskuløs krop er på ca. 75 cm i omkreds, lidt over 15 kg. Det er et stort firben, harmløs men stor.

Suk - nu er jeg "nessie-agtig" vidner. Jeg vil have billeder - Sandheden er derude!

No comments:

Post a Comment