Monday 5 March 2012

My love affair with spectacles; Min kærlighed til briller

A visit to KL is never complete without a visit to my optician Jaclyn. The best thing about Jaclyn (apart from her being a great optician), is that she understands my love-affair with spectacles. My 8 pairs of spectacles came as no surprise to Jaclyn - she owns 10 pairs!
After about 2 wonderful hours for trying different frames, I settled on retiring 3 pairs and replacing them with 4 new pair :-) The rest are getting a refurbish. My babies will be ready on Saturday - Can hardly wait.

Et besøg til KL er ikke komplet unden et besøg hos min brille-dame Jaclyn. Det bedste ved Jaclyn (udover faktum, at hun er en fremragende optiker) er at hun forstår min kærlighedsaffære med briller. Mine 8 par briller overraskede ikke Jaclyn - hun har selv 10 par!
Efter ca. 2 vidunderlige timer med afprøvning af diverse stel, besluttede jeg mig for at kassere 3 af de gamle og samtidig valgte 4 nye :-) Resten bliver frisket op. Min små venner er klar på lørdag - Kan næste ikke vente.

No comments:

Post a Comment