Wednesday 11 April 2012

All wrapped up in Bruce Lee/Indhyllet i Bruce Lee

Coronation day and a public holiday - the morning was grey and rainy and I had been up late blogging.  Fortunately the weather got better as the day progressed. By 2 pm, my mum was at the spa being pampered ( 4½ hrs in total), my dad was in the apartment chatting with the boys and watching CNN  and I was up poolside working the sun.

By 9 pm I had finished shopping at my favorite store - Philosophy for men and by 9.30 pm I had finished getting the groceries. My la vida loca priorities - first clothes then food. At Philosophy I found a wrap in the coolest print - Bruce Lee in classic fists of fury stance. My first thought "Buy!".

Its the end of the day and I am sitting her all wrapped up in my new Bruce Lee wrap/banda, blogging and having some wine - totally sweet.

Kroningsdag og en helligdag - morgenen begyndte gråt og regnfyldt, og jeg har været oppe sent med bloggen. Heldigvis blev vejret bedre som dagen gik. Ved 14 tiden var min mor installeret hos spaen til en grundig omgang forkælelse (4½ timer i alt), min far sad i lejligheder og talte med drengene mens ham samtidig så CNN og jeg var oppe ved poolen til en omgang med solen.

Ved 21 tiden var jeg færdig med at shoppe i min yndlings butik - Philosophy for men og kl. 21.30 havde jeg købt madvarer. Min la vida loca prioritering - først tøj og så mad. Hos Philosophy fandt jeg et stykke klæde/sarong med det fedeste tryk - Bruce Lee i klassisk holding ala "Fists of fury". Min første tanke "køb!".

Nu er dagen slut og jeg sidder her indhyllet i mit Bruce Lee klæde, mens jeg skriver på bloggen og drikker vin - totalt lækkert.


Time for morning tea with Pandan (flavouring) swiss roll, Tid til formiddags kaffe med en Pandan (traditional Malaysisk smagsstof) roulade


And some peanut and sesame seed biscuits, Og lidt jordnødder og sesamfrø kiks. 


Last but not least pineapple tarts, Sidst men ikke mindst annasruller.

Making "tan" while the sun shines :-) Man skal brænde mens solen er varm :-)




The gathering rain - love the cloudformations, Det samler sammen til regn - elsker skyformationerne.

My Bruce Lee wrap, Mit Bruce Lee klæde

No comments:

Post a Comment