Saturday 21 April 2012

Jumpa Lagi/ På gensyn

The malays say Jumpa Lagi which means "meet again"  and the indians say " I am leaving but I will return". Both phrases capture exactly how we feel about KL. I have spent the past two days packing and saying my little goodbyes to our favorite places - like our gelato place at KLCC. Now our bags are packed and we are ready to move on to Singapore before heading home. A huge thank you to family and friends for a great holiday. Here are some of the things I have enjoyed:

Malajer siger Jumpa Lagi, som betyder "på gensyn" og inderne siger "Jeg tager afsted nu men kommer tilbage". Begge udtalelser fanger lige nøjagtig hvordan vi har det med KL. Jeg har brugt de sidste to dage med at pakke og med at sige mine små farveller til vores favorite steder - ligesom vores gelato sted i KLCC. Nu er kufferne pakket og vi er klar til at rykke videre til Singapore inden vi kommer hjem. En stor tak til familie og venner for en rigtig god ferie. Her er et par ting som jeg har nydt:

The warm velvety evenings, De varme, fløjsblød aftener.


Hot, sunny days and our hotel (second building from the right), Varme og solrig dage samt vores hotel (anden bygning fra højre)


The place where I get just about everything done - Ampang Park. Det sted hvor jeg får stort set alt lavet - Ampang Park


Having gelato with Lionardo at KLCC, At spise gelato med Lionardo i KLCC



The malaysian cusine - yes he is holding a crab, Det malaysiske køkken - ja, han holder en krabbe

No comments:

Post a Comment