Tuesday 3 April 2012

The Langkawi dress and yet another par of red shoes/ Langkawi kjolen og endnu et par røde sko

Thanks for the reminder, Ms. B :-) Here are pics of the Langkawi dress and a few another items I found while getting my KL groove back.

Tak for påmindelsen, Ms. B :-) Her er billeder af Langkawi kjolen og et par ting jeg købte mens jeg fik genvundet min KL rythme.

 Before the main event - got a new pair red shoes. This is in red satin with shiny black heels and a little platform under the sole. Før den store forestilling - jeg fik et ny par røde sko. Denne gang i rødsatin med skinnende sort høj hæler og en lille plateau tingst under sålen.


And this lovely strappy number with rhinestone buckles. Og denne skønne lille sag med rhinsten spænder.


A little red dress (just a touch of rhinestones)as substitute for my Langkawi dress, which might be overkill for the occasion. En lille rød kjole (kun en smule rhinsten) som erstatning for min Langkawi kjole, som er muligvis lidt for meget til anledningen.


The front of the dress in rhinestone collar, Kjolen set forfra med rhinstenskrav.




The back of the dress studded with more rhinestones, Set backfra og flere rhinsten

The dress in full length, Hele kjolen.


With the sequined shawl to cover the bare shoulders, Med den glinsende sjal til at dække mine bare skulder :-)



No comments:

Post a Comment